Avui practicarem les taules de multiplicar, concretament, la taula del 6 i la taula del 9.
1r- Entra a Snappet - MatemĂ tiques - Taula del 6.
2n- Entra a Snappet - MatemĂ tiques - Taula del 9.
1Âș- Lee la lectura de la pĂĄgina 116 del libro de castellano "¡CuĂĄnta energĂa!".
2Âș- Haz en la libreta las actividades 1, 6 y 7 de las pĂĄginas 116 y 117.
Recuerda:
đ§1. Localiza estos verbos en el texto y explica su significado. FĂjate en el ejemplo.
- Agotar
- Aportar
- Resistir
- Prevenir
Ejemplo: Agotar estĂĄ en el
primer pĂĄrrafo y significa acabar con algo.
đ§6. Numera los pĂĄrrafos del texto y di en cuĂĄl estĂĄ la
respuesta a cada pregunta. DespuĂ©s contesta las preguntas. FĂjate en el ejemplo.
- ¿Para quĂ© es beneficioso el pescado azul?
- ¿QuĂ© pensaban los romanos sobre las nueces?
- ¿QuĂ© contienen el brĂ©col y las espinacas?
- ¿Por quĂ© el plĂĄtano es la fruta favorita de los deportistas?
Ejemplo: ¿Para quĂ© es beneficioso el pescado azul? PĂĄrrafo 3. El pescado
azul es muy beneficioso para el cerebro.
Recuerda:
- Hazlo espaciado.
- Utiliza una regla para hacer las lĂneas. ¡QuedarĂĄ mĂĄs limpio!
- Utiliza diferentes colores. ¡QuedarĂĄ mĂĄs visual y llamativo!
- Y sobre todo.... ¡Buena letra! đ
đEDUCACIĂ FĂSICA:
TROBAR OBJECTES A LES FOSQUES
Amagarem alguns objectes "estranys" a l’habitaciĂł dels infants, per exemple, estris de cuina, coberts o algun objecte que “no toqui” que estigui allĂ (sota el matalĂ s, dins els calaixos, entremig de les juguetes...)Aleshores la prova consistirĂ a entrar un per un a les fosques a l’habitaciĂł per trobar els objectes. Ens il·luminarem nomĂ©s amb una petita llum o amb la llumeta del mĂČbil per cercar. Ăs una prova molt emocionant i s’ha d’observar molt bĂ©!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada